söndag 26 augusti 2012

Fuerteventura

Den 18 september ska jag åka till Fuerteventura en vecka. Pappa fyller 50 år, så honom ska vi då fira. Känns jätte roligt, spännande, skrämmande osv. Det är nämligen så att jag ska åka ensam utan barn och sambo. Jag har aldrig varit i från dem så länge. Så vi får se hur det går. Det kommer nog bli en och annan tår, men samtidigt så kommer det bli toppen:)

Resfebern har redan infunnit sig och det är flera veckor kvar innan vi åker. Men det är nog inget som jobb, skola och vardagen kan få bort :)

Nu ska det här mamman ta och städa färdigt. Känns som jag aldrig blir färdig eftersom jag hela tiden hittar på nya projekt att göra :) Enyas rum har fått en makeover, vi har möblerat om lite. Så nu måste jag sätta fart.
Ha en toppen söndag! Kram/J

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en kanonresa :-) men jag förstår att det känns konstigt att resa utan resten av familjen...

    SvaraRadera