tisdag 25 januari 2011

Astma...

Igår va vi ju med Enya till barnläkaren, och hon konstaterade att Enya har astma. Sen om det är förkylningsastma eller barnastma kunde de inte säga än. Vi ska tillbaka om 2 månader, har nya medecinerna hjälp är det troligtvis förkylningsastma. Om inte får vi gå vidare med allergi tester. Så nu håller vi tummarna för att det bara är förkylningsastma.

Nu när hon står på rätt medicin kanske hon håller sig friskare. Skulle vara skönt för lill hjärtat.

Dagen består av jobb, jobbar hela veckan lång. Min enda lediga dag ska jag tillbringa på jobbet, ska på möte då. Känns som det kommer bli en väldig lång vecka...Men man får se det från ljusa sidan, det är tur att inte varje vecka ser ut så här...

Ha en bra tisdag...Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Tack snälla! Jag måste erkänna att jag är livrädd..min kondition är absolut inte på topp om vi säger så. Jag kämpar vidare så får vi se hur det går.

    Hoppas lilltösen blir bättre av medicinen!
    KRAM

    SvaraRadera