lördag 1 januari 2011

2011!!

Gott nytt år mina vänner! Känns skönt att börja ett nytt år med nya utmaningar och förutsättningar. Jag tror och hoppas att 2011 kommer bli ett bra år.

När jag ser tillbaka på det gågna året, så va nog faktiskt det mesta possitivt.Även om det inte kändes så många gånger. Vi köpte husvagn, och tillbringade hela sommaren på rullis. Jag började jobba och Enya började dagis. Jag började på "nya" jobbet och hamnade i en kanon bra grupp,med helt underbara kollegor.Under det här året som gått har jag lärt mig att leva mer i nuet och inte stressat lika mycket. Det gäller att lära sig uppskatta även de riktigt små sakerna här i livet :) Så det är det jag ska jobba vidare på det här kommande året....

Gårdagen spenderade vi tillsammans med riktigt goa vänner. Det va jätte trevligt, min kusins man lagade maten och jag måste säga att det va bland det godaste jag ätit. Jag bukar inte vara så jätte förtjust i oxfilé, men gud så gott det va. Baconlindad oxfilè med svamptopping, gratinerad bakpotatis och rödvinssås.Jag säger bara Mumms! Tack till alla er som va med igår! Det va riktigt skoj!

Tyvärr måste jag medge att jag är lite seg idag, det blev inte många timmars sömn. Lill fian ville upp och leka vid halv sju. Och då skulle det lekas med dockan, så det va bara för mamman och pappan att turas om att klä på och klä av dockan...men va gör man inte för att ens älsklingar ska vara nöjda och glada. 

Snart är det dags att krypa ner i soffan och kika på film...En riktig slappar lördag helt i min smak...:)
Ha en bra lördag!

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar