tisdag 28 december 2010

Har fortfarande ingen dator, därav det dåliga bloggandet. Det kommer bli bättre jag lovar...:)
Tänk att nu är julen över, vi har haft en super mysig jul tillsammans med våra nära och kära. Många fina paket, god mat och alldeles för mycket godis... Barnen är jätte nöjda med sina paket, nu har de massor med nytt att leka med ett tag framöver.

Snart är det nyår och det ska vi fira med goa vänner.  Jag ser fram emot det, ska bli så roligt att träffa dom. Det är så sällan vi har tid att ses, men nu är det dags :) Jag ser fram emot 2011, ett nytt år med förhoppnings vis mycke roligt att erbjuda. Dóm senaste åren har varit ganska tunga så nu ser jag fram emot ett nytt fräscht 2011.

Från det ena till det andra måste jag säga tack till min fina vän K, som ställde upp och va barnvakt till Enya idag när jag jobbade. Tack fina du!

Nu är det dags för skönhetssömnen!! God natt!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar