söndag 19 december 2010

Länge sen....

Nu va det ett tag sedan jag bloggade. Min datasladd har gått sönder så jag har varit utan dator i snart två veckor. Så det är därför jag varit frånvarande.

Tyvärr har den mesta av tiden gått åt till jobb och möten, längtar så tills vi börjar med nya schemat. Då kommer jag vara ledig mycket mera :)
Men lite skoj har vi också hunnit med...gjort julgodis, haft moster och mormor på besök, och självklart pysslat .
Tänk att det redan är 4:e advent och om mindre än en vecka står julen inför dörren. Super mysigt, barnen är förväntansfulla. För snart kommer ju Tomten.

Och det är inte bara tomten som kommer snart. Utan nu i början på veckan kommer älsklingen hem. Som vi längtar. Tre veckor är alldeles för lång tid ifrån varandra. Ska bli så skönt att ha hela familjen samlad igen.

Jag beundrar verkligen ensamstående föräldrar att de orkar. För hur mycket man än älskar sina barn, så är det ibland jobbigt att stå ensam med allt. Barn som inte vill sova på nätterna, är sjuka, trots, hemmet, jobbet, sig själv plus allt det andra. Nu har det gått bra, men det har funnits stunder då jag trott att jag ska slita av mig håret :) Men man klarar mycket mer än vad man tror...för man är väl en super mamma he he

 Vi har så underbara människor runt oss, som ställer upp i vått och torrt. Jag är så tacksam att jag har dom i mitt liv. Min underbara syster som också är min allra bästa vän. Vad skulle jag göra utan henne!? Tack systeryster, du är bäst!!

Nej, nu är det dags att sova. God Natt!
Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Älskar dig min syster och tack för att du alltid finns där för mig. Du är min bästa vän . kramar

    SvaraRadera