måndag 6 december 2010

Måndagslistan!

Nu börjar tröttheten sätta in, jag har varit på benen hela dagen. Men nu när jag satte mig i soffan så känner hur slut jag är. Det blir en tidig kväll i kväll. Så vi är pigga i morgon då vi är lediga...

Självklart blir det måndagslistan för mig även denna vecka...Gör som Jennyn du med....

Idag måndag är jag glad för att:

  • Jag har M och barnen, ni är mitt allt.
  • kasper och Tuva har varit så duktiga och hjälpt till nu när älsklingen varit borta.
  • Jag och barnen har haft en supermysig  helg med nära och kära.
  • Att jag har ett roligt och givande jobb, med fantastiska jobbar kompisar.
  • Vi snart är färdiga med julklapparna
  • svärmor och syster hjälper till och passar barnen när jag jobbar. Tack fina ni!
  • Att barnen är friska för tillfället.....
  • vi har massor med snö ute, så mysigt!
Nu har jag lovat min prins att han ska få spela på bollibompa.se så det är bara att lämna över datorn :)

Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Vilken bra lista! Det är så peppande med måndagslistor!

    SvaraRadera