lördag 4 december 2010

Julgodis/Julkort!

Det blev en tripp till stan idag för mig och barnen. Träffa syster och handla sista julklapparna stod på listan. Vi blev inte riktigt färdiga, dom sista fixar jag i början på nästa vecka. Vet på ett ungefär vad jag ska ha, tänkte faktiskt handla dom på hemma plan. Vet inte om jag orkar åka in till stan en sväng till, det va så mycke folk. Och värre lär det ju bli ju närmre jul vi kommer. Nej, vi gynnar orten :) Det blir smidigast så.

Vi har hunnit med mycke skoj idag, mamma och barnen kom förbi och lekte en stund. Vi har pysslat, bakat Julgodis. Mjuk chokladkola, jätte god och skonsam för tänderna :) Receptet hittar du här.



Och nu när barnen ligger och sover tänkte jag börja skriva julkort. Det blev en lördag helt i min smak. Massa mys med familjen.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar