torsdag 2 december 2010

Orkar inte mer...


Liten har feber igen, hostan har suttit i sen förra svängen. Nu är det bara att börja om igen....suck. Tycker så otroligt synd om henne, vill bara att hon ska bli frisk.
Enya har alltid varit duktig på att ta sina mediciner, det har aldrig varit några problem. Inte ens med kåvepenin...Men nu protesterar hon ljudligt och vill inte alls. Jag försår henne, det är ju inte bara en sort hon ska ha... Men f-n så jobbigt det är att behöva tvinga i henne allt. Hon bara gråter och skriker mest hela tiden...Det gör så ont i mamma hjärtat.

Idag skulle jag ha varit på möte och APT innan jag börjar mitt pass. Men det va bara och ringa och säga att jag inte kan komma. Så typiskt, men jobba ikväll ska jag iaf. För svärmor kommer och är barnvakt.

Nu ska jag ta hand om min lilla sjukling!

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar