tisdag 18 oktober 2011

Höst mörker


Sitter inne och njuter med levande ljus medan regnet smattrar mot fönstren, mysigt. Vi har varit och gratulerat Kristin på födelsedagen, riktigt gofika blev vi bjudna på :) Grattis igen vännen & tack för fikat.

Läxläsningen för dagen är avklarad, barnen är badade och ligger i sina sängar. Nu ska den här mamman snart sätta sig och plugga lite. Väntar på att min studiekompis ska ringa så vi kan finslipa klart på vårt arbete. Ska bli så skönt när det här arbetet är klart. För då är alla arbeten för den här kursen avklarade och jag kan fokusera på att få in allt annat i huvudet :) Börjar känna mig lite stressad nu, för 14 november ska vi till Stockholm för att skriva tenta. Men det blir nog intressant, har ju ingen aning om hur det går till. Men nån gång ska ju vara den första :) Man lär så länge man lever....

Nej, ta sig en kopp kaffe så jag orkar hålla mig vaken :) Ha en skön kväll!
Kram Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar