lördag 15 oktober 2011

Lördag!

(Blivande hockey proffs)
 
Liten hittade på Kaspers hockey trunk, vi har nog ett blivande hockey proffs här hemma :)
 
Dagen har inte bjudit på så mycket för min del, legat i feber sen i torsdags kväll, fy orkar ingenting. Soffan har varit min bästa vän dom senaste dagarna. Men känner mig lite bättre idag, så i morgon ska jag försöka mig på att jobba. Hoppas febern är över tills dess, annars får jag ta alvedon och göra det bästa av situationen.
Imorgon ska båda dom stora barnen vara med på simtävling för första gången och det vill jag inte missa :) 

Älsklingen och barnen har varit på marknad idag, så det va riktigt nöjda barn som kom hem och berättade att dom åkt karusell och ätit karamell :)

Vi hade även sån tur att bli bjudna på mat hos svärföräldrarna idag, älggryta och potatis. Riktigt gott och helt underbart att slippa laga mat när man är sjuk. Så tack snälla!!

Nu blir det soffläge igen, och tidig sänggång så jag orkar upp imorgon när klockan ringer.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar