tisdag 24 april 2012

Vänner

Bild tagen igår när vi va och fikade

Idag har vi hunnit med massor trots att jag började jobba redan klockan 13:00. Fikat hos K, läkarbesök, shoppat skor till galan, lunchat med goa vänner.En härlig dag som avslutades med ett kvällspass på jobbet.

Tack rara K för att du ställde upp och passade Enya när jag va på VC!! Vad skulle jag göra utan dig hjärtat. Jag är så tacksam för att jag har så fina vänner som finns där i vått och torrt. Ni är guld värda, vissa av er träffar jag alldeles för sällan. Men ni har alla en speciell plats i mitt hjärta. Det kan gå lång tid mellan träffarna, men när vi ses så känns det som igår. Det är för mig riktig vänskap!

Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Tack själv fina du. Det är ju sånt man har vänner till , stöta och hjälpa till när man behöver hjälp : ) snart gumman ska vi åka på galan och ha det bra, utan barn och män : ) puss puss

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska bli så skoj. Längtar :)

    SvaraRadera