fredag 22 juli 2011

Högskolan!

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag fått glädjande nyheter med posten. Nu kan jag berätta min lilla hemlighet för er :) Till hösten ska jag börja plugga till Silviasyster, det ska bli så otroligt roligt och spännande att få lära sig massa nytt och utvecklas som person. 2 år är utbildningen på, jag ska jobba samtidigt då den går i halvfart. Det kommer säkert vara tufft emellanåt, men ack å kul det ska bli :) Så nu ser jag faktiskt fram emot hösten,men först ska vi njuta av sommar och semester

Vi tillbringar dagarna här uppe i husvagnen, njuter av lugnet och tar dagen som den kommer med sol bad och dagsutflykter. Härligt är bara förnamnet....
Hoppas ni har en riktigt fin sommar

Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Men va kul Johanna,grattis!Kommer nog bli hur skoj som helst det där!Kram Jenny

    SvaraRadera