söndag 17 juli 2011

Semester!!!

Då har dagen kommit som jag länge väntat på, semester :) Fyra veckor av familjemys och inga väckarklockor, underbart...
Vi började semestern med en tripp till Rullsand, och här ska vi va i 2 veckor och bara ta dagen som den kommer. Inga större planer och stress, känns som bäst i år.

Gårdagen spenderade jag med sis och mamma, det är inte ofta bara jag ,Madde och mamma träffas. Så det va jätte mysigt, vi lunchade ihop, kikade runt på lite olika loppisar och bara umgicks,pratade och hade skoj.


Nu sitter vi i förtältet och myser jag, Micke och Kasper. Tjejerna har gått och lagt sig, de är nog trötta efter en hel dags bus ute. Bjuder på några bilder från dagen:



Nu ska jag ta mig ett glas vin och bara vara. Natti, Natti!!
Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig prussiluskan.
    Se till att pallra dig hit norrut med familjen

    /EXTRA svägerskan :)

    SvaraRadera
  2. Saknar er med massor! Jag håller på att bearbetar mannen, så det blir nog en tripp närmre vintern. Måste ju få se hur mycket snö ni kan få:) Kram

    SvaraRadera