tisdag 29 mars 2011

Simning!!

Tro det eller ej, nu ikväll har jag varit iväg och motionsimmat. Jag tycker att gå upp i baddräkt i simhallen och speciellt i Gimo simhall är fruktansvärt. Men nu är det gjort, det va inte kul men så fort jag kom i vattnet kändes det bättre. Jag har lovat en kär vän att jag ska börja simma med henne. Det känns skönt nu efter och livet handlar ju lite om att tänja på gränserna. Och idag har jag tänjt på två, gå i baddräkt och börja simma. Jag hade aldrig trott att det skulle bli en motionsform för mig.
Nu blir det ett stort glas vatten och en frukt tallrik.

Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Fan va bra gjort!!!! jag vågar fortfarande inte visa mig i baddräkt här hemma i simhallen....skitbra gjort!!! jag blir impad av dig...kraaam

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! Jag mådde skit rent ut sagt innan, men jag va riktigt stolt och nöjd sen ;)

    SvaraRadera