tisdag 1 mars 2011

Vardag

Dagen har gått i rasande fart. Känns som jag inte hunnit med allt jag skulle ha gjort. Jag har jobbat 7-16, på eftermiddagen va det dags för årets första studiecirkel. Det gick bra, jag va faktiskt inte ett dugg nervös. Brukar alltid vara det men inte denna gång. Skönt!!

Kasper fick med sig en kompis hem efter skolan och då blev Tuva jätte arg och avundsjuk. Så det slutade med att jag och Tuva tog en tripp till Östhammar och handlade lite. Då blev hon en aning gladare igen :)

Förra året höll jag på att slita håret av mig, då Kasper va i trots. Men det är inget mot vad Tuva går igenom nu. Suck, jag blir snart gråhårig...:) Men men det ger väl med sig snart. Iaf. ett tag innan nästa trots..

Nu blir det mys i soffan en stund...
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar