lördag 18 juni 2011

Barnkalas...

Dagen har spenderats utomhus, Kasper har haft barnkalas idag, mycket stoj och bus blev det. Härligt att se alla barnen leka och busa. Jag minns när jag själv va liten och man hade kalas, hur roligt det va att vara den som blev uppvaktad och fick presenter. Härligt, Kasper verkar riktigt nöjd och glad. Tack till alla som va med och gjorde hans födelsedag så bra, både igår och idag!!


Tidigare i veckan frågade jag Kasper om han ville att vi skulle beställa tårta eller baka själva, då tänker han en liten stund och svarar sen: Mamma skulle man kunna få pannkakstårta.....Min gullunge, självklart ska man få pannkakstårta om man vill ha det :) Så det blev det här hemma...

Här ska snart avnjutas kyckling, nudlar och sallad till middag. Jag är ju buzzador, och då får man prova olika produkter som man sen buzzar till andra. dvs. berättar om och låter andra prova. Denna gång har jag fått prova Knorr Bag of taste.Man delar kycklingen i bitar stoppar ner dom i stekpåsen och tillsätter kryddmixen, skakar om och in i ugnen. Jätte enkelt och smidigt, hoppas det smakar lika bra som det va enkelt.  Så det är den som står i ugnen nu. Jag berättar senare om hur det blev :)

Nu ska jag göra lite nytta innan maten är färdig! Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar