fredag 17 juni 2011

Grattis!!

För 7 år sedan vid den här tiden va vi inne på akademiska och förberedes för operation, vi var spända och förväntansfulla. Klockan 8 hade vi fått tid för kejsarsnitt, planerat då han låg i säte. Jag minns att jag var jätte nervös, tänk att senast klockan nio skulle vi vara föräldrar. Kommer allt grå bra, vad är det för något som ligger där inne, jag va helt säker på att det va en tjej och M pojke, hur ser bebisen ut, mår den bra....Tankarna for omkring.    8. 34 föddes en välskapt liten pojke på 3280g och 49 cm lång.


Lyckan va total, vi hade blivit föräldrar för första gången. Jag minns känslan av lycka när dom la honom på mitt bröst och jag hör Ms röst bakom mig, Johanna,det blev en pojke, det blev en pojke. När jag tittar på M ser jag  tårarna rinna ner för hans kinder, han  va så lycklig. Det är en av de få gånger jag sett honom gråta. Det va starten på vårt nya liv, vårt liv som föräldrar och familj. Att bli mamma är det vackraste som finns, och jag är så tacksam för att vi fick just dig vår prins. Tänk att sju år gått sen den dagen och du utvecklats till en stor kille, ett busfrö med ett stort hjärta :)


Grattis på födelsedagen Kasper!!


Nu blir det fortsatt morgon mys här hemma innan vi tar tag i dagen. Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar