söndag 27 maj 2012

"Liten blir Stor"

Varför behöva gå på gym, när man har en liten som inte vill sova? Jag kan inte räkna på mina händer hur många gånger jag sprungit upp och ner för trappen ikväll. Jag va helt övertygad att barnen skulle somna som stockar eftersom vi haft besök så gott som hela dagen. Det kommer nog vara en trött liten tjej som lämnas på dagis imorgon 06:15 :(


Enya har även idag blivit uppvaktad av nära och kära. Här är hon tillsammans med sin bästis :) Hon har även fått en nyvunnen vän som hon lekt och busat med hela dagen, lilla A. Så roligt att se de små leka och busa. Fina K och hennes 2 barn kom förbi på kvällen och grattade Enya. Så det va många små busar här samtidigt idag, super kul :) Jag säger samma sak som igår, tack snälla ni för all uppvaktning och alla fina presenter!


Idag har varit en stor dag i Enyas liv, inte bara att vi firat hennes 3- års dag utan också för att hon för första gången cyklade idag. Kan säga att jag blev så stolt och rörd när jag såg henne cykla runt. Låter kanske lite knäppt, men det känns i hjärtat när man ser sina barn klara något de tidigare ej gjort. Tanken va från början att vi inte skulle använda stödhjul, utan att hon skulle få lära sig hålla balansen på springcykeln och sen börja cykla utan stödhjul. Men någonstans på vägen sprack den planen :)

Nu ska denna trötta mamma lägga upp benen i soffan och kika på BB. God natt!

1 kommentar:

  1. Massor med grattiskramar från faster till Stora tjejen ❤ Och massor med grattis på alla mammors dag!

    SvaraRadera