onsdag 2 maj 2012

Onsdag & Sol


Idag låg inbjudan till mammabloggalan i postlådan, riktig fin. Nu är det inte många dagar kvar tills det är dags, är riktigt förväntansfull. Outfiten till kvällen är färdig. Det är bara lite små fix kvar, som att färga och klippa håret. Jag är i valet och kvalet på om jag ska klippa mig "kort", kortare i bak och längre i fram eller om jag bara ska toppa mig. Vi får se vad jag törs göra :) Klipper jag av det behöver jag ju inte bry mig om någon håruppsättning :)

Sitter vid datorn och försöker få något gjort med studierna, men idag tar det emot att sitta inne när det är så fint väder. Bara att bita ihop och plugga en stund till innan det bär av till jobbet. Hoppas ni kan njuta av det fina vår vädret idag :)
Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com och en valfri barntavla från dotto.se

    Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera