fredag 20 maj 2011

Jobbig vecka!

Nu va det ett tag sedan jag skrev, det har hänt mycket. En del saker som vänt upp och ner på allt. Men jag tänker inte gå in djupare på det, utan nu blir det nya tag och blicka framåt. Vi lever ju bara en gång så man får försöka vända allt till det bästa. Men det är så otroligt jobbigt när man inte själv har makten och tar besluten.  Nog om det, jag får vara glad att jag har den Finaste familjen som förgyller mitt liv.

Men i allt tråkigt och jobbigt har jag fått ett otroligt roligt besked  denna vecka, något som jag kämpat, hoppats på och vill otroligt mycket är på väg att gå i lås. Så håll tummarna för mig! Jag ska berätta vad det är så fort jag får det slutgiltiga beskedet.

Nu blir det fredagsmys för hela slanten med familjen! I morgon är det dags för årets första Bakluckeloppis, och jag ska självklart dit. Hoppas kunna göra något roligt fynd!

Ha en mysig kväll! Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar