måndag 2 maj 2011

Måndagslistan!

Måndag och ny vecka igen och redan maj månad. Härligt, önskar bara att det kunde vara lite varmare ute. Men jag är nöjd så länge solen skiner :) Jag hoppar på Jennyns måndagslista denna måndag med. Vill du också peppa dig själv och lyfta fram det positiva i ditt liv, skriv en lista du med och länka till jennys blogg.

I dag måndag är jag glad för att:
  • jag och min goa vän Kristin ska åka på mammabloggalan på lördag. Ska bli super kul.
  • vi ska åka upp med husvagnen till Rullsand idag.
  • jag har så många fina människor runt mig som alltid finns där i vått och torrt.
  • jag har min fina familj som jag älskar mer än något annat.
  • vi börjar denna vecka med friska nya tag.
 Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Tack fina för härlig lista, vi ses på lördag! Kram Jenny

    SvaraRadera