måndag 30 maj 2011

Måndagslistan!

God morgon!
Här hemma har dagen varit igång länge, Kasper är lämnad i skolan. Jag och tjejerna är hemma och mellanlandar innan det är dags för dagis. Jag har lovat syster att vi ska gå ut med hennes hund, så det ska vi hinna med innan dagis, för tjejerna ville så gärna följa med.

Nu va det nån vecka sedan jag skev Jennys måndagslista, men jag tänkte hoppa på den här veckan igen. Måndagslistan är ett bra sätt att se det positiva man har i livet, det har varit lite tungt och motigt ett tag. Så nu ska det positiva fram :)

Idag måndag är jag glad för att:
  • Enyas födelsedag blev så fin och minnesvärd. Tack alla fina för att ni va med och gjorde hennes dag så bra. Och tack igen för alla fina presenter.
  • Jag har världens bästa sambo, som jag älskar oerhört mycket. Och tillsammans har vi de finaste barnen
  • Syster och Emma flyttat hit, så roligt att kunna träffas oftare. Jag har skrivit det förr men, min syster är min allra bästa vän så det kan ju inte bli bättre än att hon bor här.
  • i morgon ska jag och min familj/släkt gå blodomloppet. Ska bli skoj, hoppas på fint väder bara.
  • vi har massa skoj inplanerat denna vecka.
  • om allt går som det ska, kommer en dröm gå i uppfyllelse. Håller tummarna!
  • jag är med i en stegtävling på jobbet, första stoppet blir Stockholm. Nu är det bara ut och stega på...
Nu ska vi ut i blåsten....Ha en bra Måndag! Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar