måndag 9 maj 2011

Måndagslistan!

Måndag och ny vecka igen. Dagen har varit härlig, sol och värme. Som en riktig sommardag. Jag hoppar på Jennys måndagslista denna måndag med. Vill du också peppa dig själv och lyfta fram det positiva i ditt liv, skriv en lista du med och länka till jennys blogg.

Idag måndag är jag glad för att:
  • Jag har haft en jätte härlig helg/dygn i solna tillsammans med min fina vän Kristin och självklart alla andra härliga blogg mammor. Stort tack till arrangörerna Johanna, Lina och Mikaela som gjorde vårt dygn helt fantastiskt.
  • Jag har min fina familj som jag älskar mest av allt.
  • min syster och sambo flyttar hit till byn i helgen. Ska bli så skönt att ha henne nära igen!
  • På fredag fyller min styvmor 50 år och då ska vi ordna fest för henne.
  • Jag har semester i helgen och det innebär att jag blir ledig i 6 dagar. Underbart!!
  • Fina L.B hjälpte mig i lördags, tack snälla, du är guld värd!!
  • att vågen sakta men säkert går neråt, nu blir det nya tag efter gala helgen!!
  • Jag har så många fina vänner runt mig!!
Veckans måndagslista avklarad!!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar