måndag 22 augusti 2011

Idag måndag....

Måndag och ny vecka igen, nu är hösten här och det känns ganska mysigt. Mysiga koftor, levande ljus och hemma pyssel....Alla årstider har sin charm.

Idag tänkte jag skriva Jennys måndagslista, det va ett tag sedan så nu fick det vara dags...:)


Idag måndag är jag glad för att:
  • jag har mina fina barn och en underbar sambo, som jag älskar och värdesätter högt.
  • vi haft en mysig ledig helg tillsammans
  • denna vecka börjar simträningarna för barnen, som dom längtat. Speciellt fröken fräken.
  • Om en vecka börjar jag studera, en ny period i mitt liv. Spännande!!
  • nu i veckan får vi hem Enyas säng, det kommer bli så fint i hennes rum.
  • jag har världens bästa pappa. Tack snälla pappa för allt!!
Nu har det tankas lite positiv energi :) Nu blir det en kopp te i soffan!
Kram Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar