måndag 8 augusti 2011

KÄRLEK


Idag har Tuva varit och "jobbat" som hon säger hos min goa vän & kusin K. Tuva har fått vara med henne i hennes affär en stund på förmiddagen. När jag kom och hämtade Tuva hade hon gjort ett paket till mamma och pappa. Det fina blomsterarrangemanget på bilden hade hon gjort alldeles själv, sen hade hon skrivit ett kort där det stod: Älskar er. Jag blev varm om hjärtat, vår fina söta tjej!! Tack mammas gullunge!! Och jätte tack till dig K för att hon fick komma och tack för blommorna. Jag kan bara säga att det va en nöjd och glad tjej som jag hämtade.

Nu sitter jag och lyssnar på fnitter från övervåningen, Tuva har kompisar som sover över. Det kommer nog vara tre trötta tjejer i morgon :) Huvudsaken att de har skoj och inte väcker resten av huset :) Nu ska mamman också försöka sova så man är pigg och fräsch i morgon.

Natti natti på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar