söndag 28 augusti 2011

Snart dags!!

Sista arbetspasset för veckan närmar sig. Jag har massor att göra innan det är dags att jobba, väskan ska packas, det ska städas å handlas och självklart mysas med mina älskade barn.

Ikväll efter jobbet styr vi kosan mot Stockholm, imorgon börjar utbildningen. Det börjar bli lite pirrigt nu ;) Imorgon klockan 9 ska vi vara på silviahemmet, där bla. drottning Silvia ska hälsa oss välkomna. Det kommer att bli två fullspäckade dagar misstänker jag. Roligt och spännande är bara förnamnet, men det kommer bli jobbigt att vara utan familjen. Jag är ju inte direkt van att vara utan dom, men som tur är så har jag ju min fina arbetskamrat med mig så jag är ju inte ensam :)

Nej, ta och göra ett ryck så man hinner med allt :) Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar