fredag 5 augusti 2011

Ljuva tider

Vilken underbar vecka vi haft, jag, barnen och svärmor har varit uppe i husvagnen. Strålande sol, god mat och massa bad har varit fokus. Man kan verkligen säga att vi laddat batterierna.

Med åren och allt som hänt i livet så har jag lärt mig att ta vara på nuet, dagen i dag. Jag försöker iaf mer nu än förr. Tidigare tänkte jag alltid på vad jag ska göra sen, men dem här veckan har verkligen varit i nuet och det är det enda jag fokuserat på. Så underbart och bra för själen. Alla tankar och funderingar har lämnats hemma och jag har bara kunnat njuta.

De senaste veckorna har spenderats till mestadels uppe i husvagnen och det fortsätter i liknande mönster. Idag ska det packas om för i morgon åker vi tillbaka, denna gång hela familjen och min kusin och hennes familj. ska bli super mysigt!

Nu ska jag försöka få min lilla tjej att vila en liten stund. Hoppas ni har en toppen dag!!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar