tisdag 19 juni 2012

Frisk luft

Dagen har spenderats ute, förutom en stunds vila och lunch inne.

Vi började dagen med en tripp till "nya" stora lekparken. Där mötte vi upp S och hennes killar. Massa bus och fika fördrev vi tiden med :)

Hem för lunch, packa bilen och iväg till båten. Hela eftermiddagen och kvällen har spenderats ute till sjöss. Så härligt och avslappnande. Tyvärr fick vi ingen fisk, men bättre lycka nästa gång:) Bara underbart att få tid tillsammans med familjen och ladda batterierna.

Kan bara säga att min semester kom i rättan tid. Jag har under hela våren gått på lånad energi och känt att den när som helst tar slut. Visst är det underbart med sol och värme, men just nu så spelar det mig ingen roll om det skulle regna. För det är så skönt att slippa alla måsten och bara få rå om sina nära och kära :) Självklart vill jag ju inte att hela semestern ska regna bort, men jag tror att ni förstår vad jag menar:)

Ikväll blir det en tidig kväll, är helt slut av all frisk luft och i morgon blir det tidigt. För då ska vi till 4H gårdarna i Uppsala. Så det är nog bäst att fröken hoppar i säng, om kropp och knopp ska fungera i morgon.
Så god natt på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar