måndag 11 juni 2012

Hemma

igen hos mina älsklingar. Jag har haft ett bra dygn i Stockholm, men nu är det skönt att vara hemma igen.

Tentan är avklarad och nu är det sommarlov från skolan ända fram till 31 augusti. Ska bli så skönt att kunna lägga ner all tid på familj och vänner.

Nu är det bara att gå och vänta på resultatet på tentan, det kan ta upp till 2 veckor innan vi får veta om vi klarat det. Håller mina tummar hårt!! Det kändes bra när jag lämnat salen, men man vet ju aldrig om man missuppfattat någon fråga.

Liten har blivit sjuk igen, snorig och svårt att andas. Det slår aldrig fel, nästan varje gång jag är i Stockholm blir hon sjuk :) hoppas hon kryar på sig fort.

Det värsta med medicinerna är att hon blir hyperaktiv och inte vill sova. Den ena leken har avlöst den andra här på kvällen. Men nu tror jag att hon kommit ner i varv efter att vi läst ett x-antal böcker :)

Nu är det en trött mamma som ska krypa till kojs. Det tar på krafterna att vara ute och resa :)
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar