torsdag 14 juni 2012

Lookibooki

Idag kom den fina boken från lookibooki med posten. En pekbok man kan designa själv med sina egna bilder. Jag gjorde en till Enya med bilder på henne från det att hon va nyfödd till nu. Väldigt uppskattat, hon tyckte mycket om den:) Och mamman också :)

Väldigt lätt att göra, ladda upp bilderna du vill använda och skriv en bildtext. Välj själv vad du vill fylla boken med, bilder på barnen, barnens favoritsaker, bara fantasin sätter gränser. Jag kan varmt rekommendera boken. Jag slår ett extra slag för att den är hållbar. Enya kan sitta och bläddra själv utan att jag behöver vara orolig för att hon ska ha sönder den.

Perfekt som present till dopet, födelsedagen eller varför inte en present till mormor eller farmor med boken full med bilder på barnbarnen.
En personlig gåva och ett minne för livet. Kika in på deras hemsida och läs mer, www.lookibooki.se


2 kommentarer:

  1. Hej, jag hittade din blogg när jag googlade just lookibooki, och undrar om kanske du har ett svar som jag inte hittar på hemsidan: hur lång var leveranstiden...?
    :-)
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har för mig att det tog ca. 2 veckor
    Hoppas det va till någon hjälp:)

    SvaraRadera