söndag 17 juni 2012

Idag...

är  ingen vanlig dag, för idag är det Kaspers födelsedag! Hipp Hipp Hurra för Kasper som fyller 8 år idag!!
Grattis gubben!


Tänk att det är åtta år sedan vi blev föräldrar för första gången. Klockan  08:34 föddes en välskapt liten pojke till denna värld med planerat snitt. Jag va helt säker på att det skulle bli en flicka och Micke en pojke. Jag minns så väl när jag hör Mickes röst fylld med gråt, det blev en pojke, det blev en pojke Johanna. Tårarna rann ner för våra kinder, stolta och lyckliga började nu vårt liv som föräldrar. När man tittade ner på det där lilla barnet kunde jag i min vildaste fantasi aldrig kunna tro att jag skulle kunna bli arg på detta lilla mirakel. Men jag har slitit mig i håret både en och två gånger :) Men barnen är det bästa som hänt, och jag är så stolt och tacksam att jag har mina små mirakel.

Vi har haft en riktigt mysig dag, tack till alla ni som va här och förgyllde den! Imorgon väntar en ny dag med födelsedagsfirande och ev. picknick till lekparken om vädret tillåter. Så underbart att ha semester och kunna njuta av dagarna tillsammans med familjen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar