torsdag 28 juni 2012

Leo

Det blev en tripp till stan idag med, men idag blev det ingen shopping utan ett besök på Leos lekland. Väldigt uppskattat av barnen :) wow, va stort det va. Barnen och Micke har varit där tidigare när jag jobbade. De sa att det va stort, men jag hade inte trott att det fanns så mycket att göra där. Vi hade sällskap av min goa vän A och hennes familj. Så mysigt, det är allt för sällan vi ses.

Igår blev det köp av vagn iaf. Det blev en svart Brio spin. Inte vad jag tänkt mig från början, men jag känner mig nöjd. Det kanske va tur att kvinnan som sålde scootern inte svarade för den här vagnen va mindre och smidigare.

Nu ska jag försöka sova så vi kommer upp i tid och hinner packa husvagnen klart. På lördag åker vi på semester till Öland, så det skulle va så skönt att vara klar i tid. Vi brukar alltid vara ute i sista stund annars :)
God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar