måndag 18 oktober 2010

Måndagslistan!


Jag har missat några måndagar men denna vecka ska jag vara med och skriva Jennyns måndagslista.
Jätte bra intiativ från hennes sida, man behöver lägga mer focus på det postiva man har livet.

Idag måndag är jag glag för:
  • min otroligt fina familj, älskar er så
  • mitt jobb, jag har så bra arbetskamrater. Jätte skoj!!
  • vi har så underbara människor runt i kring oss som ställer upp i vått och torrt.
  • älskade syster kommer på fredag och sover över. Så SKOJ.
  • att det händer så otroligt mycket nytt men Enya nästan varje dag. Nya ord, nya saker hon lär sig. Hon är så duktig vårt lilla troll.
Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Va kul att du trivs så bra på "nya" jobbet!! Kan tänka mig att det är toppen, de peroner som jobbar där är riktiga pärlor:-)) kram Anna

    SvaraRadera
  2. ja dom är kanon, så kul att gå till jobbet och veta att vi alla jobbar mot samma mål ;)

    SvaraRadera