måndag 18 oktober 2010

VAB

I natt har vi varit vakna mycket jag och Enya. Hon har fått en envis hosta och med den kommer också svårt att andas. Så efter många försök att sova gick jag och Enya ner vi halv tre tiden. Då fick hon nästa dos med bricanyl, och då kan jag säga att jag fick en väldigt speedad dotter. Men hon va ju glad iaf :) Så idag blir vi hemma, hoppas hon e bättre i morgon. Det är så typiskt att barnen ska bli sjuka nu, för älsklingen åker iväg på jobb i två veckor. Men det är ju tur att man är en stål mamma ;) Nej nu ska jag skjutsa iväg de stora barnen till dagis och fritids, sen tänker jag gå hem å lägga mig och hoppas på att få nån timmes sömn.
Ha en bra dag!
Ja, just ja. Jag får ju inte glömma Grattis älskade K som fyller tant idag ;) Hipp hipp hurra!!!!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar