lördag 16 oktober 2010

Skridskor....

Både Kasper och Tuva går på skridskoskola, och tycker att det är jätte kul. Så idag på förmiddagen har de varit uppe i ishallen med pappa medans mamma och lillesyster har varit på klädbytardag i Tuna. Hittade inte så mkt, några tröjor till Enya och nån leksak, fick lite sålt iaf.

Jag måste visa bild på mina fina...



Efter hockyn va det dags för säsongsavslutning på fotbollen.  Här är min min stolte son, med sitt första pris.
Han börjar bli så stor, min lille prins....

.

Det blir mer och mer fritidsaktiviteter nu. Han säger att han vill börja på friidrott  med, men jag tycker att det räcker ganska bra med hockey och simning. Sen börjar ju fotbollen igen i början på nästa år. Vart går gränsen, när blir det för mycket?! För oss är det en självklarhet att barnen ska få prova på olika aktiviteter, men jag vill ändå att det måste finnas tid för lek, kompisar. Ja, jag får helt enkelt fundera lite till.. :)
Ha en bra lördag!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar