fredag 1 oktober 2010

Oktober = Rosa!!

Idag drog rosa bandet kampanjen igång. Jag brukar varje år köpa rosa bandet och stödja kampanjen på de sätt jag kan. Gör ni det?
Jag kan berätta att för några år sedan fick jag en knöl i ett av brösten, men jag gick inte till doktorn direkt. Jag va nog lite rädd, och så länge jag inte gick till doktorn kändes det inte som den fanns. Ren idioti , så gör INTE som jag!! Gå och kolla upp det direkt om ni hittar några knölar!!!
Men när jag sen märkte att den växt och blivit större tog jag mig i kragen och gick jag till doktorn. Så det slutade med mammografi och cellprov. Och väntan innan jag fick provresultatet, va den längsta och värsta i hela mitt liv. Fy, det vill jag aldrig mer gå igenom. Nu hade jag turen att min knöl INTE är elakartad cancer!! Så efter att ha varit där i ovisheten har det blivit ännu viktigare för mig att stödja forskningen kring bröstcancer. För det är ju faktiskt många kvinnor som får det besedet varje år.
Så nu ska jag göra allt jag kan för att stödja kampanjen, hoppas ni också gör det
Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Ja det är samma lika hela tiden. Man hinner ju aldrig bli frisk! =/
    hoppas ni får en underbar helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Är stolt över min storesyster. Älskar dig. Ska oxå köpa rosett.

    SvaraRadera