tisdag 19 oktober 2010

Tråkigt väder...

usch vilket tråkigt väder det varit idag, mörkt och trist. Älsklingen har bara varit borta i två dagar och jag saknar honom redan. Det kommer bli en lång väntan, då han inte är hemma igen förens nästa helg. Men det är bara att se till att ha och göra så går tiden fortare :)
Jag har fortfarande en sjuk liten här hemma, det är mycket bättre men inte helt oki än. Jag hoppas kunna gå och jobba på torsdag. Hostan är kvar men hon har inte svårt att andas längre, vilket är huvudsaken.

Vi va till dagis för fotografering i morse, men det gick inge bra. Fotografen var man och Enya är jätte blyg för främmande karlar. Så hon blev jätte ledsen och vägrade stå framför kameran, han hann få ett kort men det va inte det bästa. Och syskonkort va inte att tala om. Men så kan det bli ibland, inte mycket att göra något åt :)

När de stora barnen kom hem från skola och dagis blev det baka av. Så idag blev det nybakad sockerkaka och frukt till mellanmål.



(Mina duktiga hjälpredor)

Nu ropar barnen, så jag måste gå...
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar