söndag 3 oktober 2010

Min Ängel...

Idag skulle min älskade bror fyllt 21 år. Grattis på din dag min ängel. Åh vad jag önskar att vi dig kunde fira på vanligt vis och ej vid din grav. Det känns så orättvisst, att ditt liv tog slut i förtid. Du hade så mycket mer att ge, att uppleva, att få. Det går inte en dag utan att jag saknar och tänker dig. Jag bär med mig dig i mitt hjärta och i mitt minne och där kan ingen ta dig ifrån mig. Det gör alltid ont och saknaden finns men just vid sånna här dagar så känns det värre för jag vet att idag är en dag då vi skulle ha träffats. Grattis på din dag än en gång älskade bror!!

Va rädda om era när och kära, för man vet aldrig vad som kan hända!!
Kram Johanna

1 kommentar:

  1. STOR kram till dig och din familj Johanna! jag kan aldrig föreställa mig hur ni känner, kan bara tänka mig. Jag är iallafall säker på att din bror sitter någonstans och tittar på dig, vakar över dig och är stolt över din styrka. Någon gång kommer ni mötas igen! och då kan inget skilja er åt.....kram Anna

    SvaraRadera