söndag 17 april 2011

Effektiv

Vakna och pigga, oförskämt pigg ska jag nog lägga till. Kvällen igår va trevlig, roligt att komma iväg och få lite vuxentid utan barn. Trodde att jag skulle sova lite längre nu när vi va barnfria, men nej då klockan åtta slog jag upp ögonen och kunde inte somna om. Så typiskt, men men jag är ju pigg och mår bra iaf.. Jag har hunnit med att tvätta två maskiner tvätt, städat, lagat lunch och nu står middagen på spisen och puttrar. Så riktigt effektiv har jag varit :)

Nu är det verkligen vår, för idag tog vi ut husvagnen. Jag/vi bara längtar tills vi kan ställa upp den i Rullsand. Så idag blir det bla. lite små plock med husvagnen, Tuva har avslutning på simningen och Kasper ska på kalas och simträning. Så det känns som att vi har att göra idag :)

Nu kommer tjejerna här med nagellack och vill ha naglarna målade, så det är väl bäst att göra som de vill :)
Hoppas du har en härlig dag i det fina vädret!!
Kram Johanna

Psst....Det är skönt att vara barnfri ibland, men gud va underbart det är när dom kommer hem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar