måndag 11 april 2011

Måndagslistan!

Måndag och ny vecka igen. Idag har det varit riktigt härligt väder ute, en kaffe på balkongen har intagits. Så härligt att sitta i solen och njuta en stund.

Jag tänkte även denna vecka skriva Jennyns måndagslista.
Idag måndag är jag glad för att:
  • Våren är här och solen skiner!
  • Jag har världens finaste familj, älskar er.
  • Älsklingen har fått jobb på orten, nu slipper han ligga borta och jobba.
  • Vi ska på fest hos goa vänner på lördag.
  • 2 dagar med simning är inbokade denna vecka med fina A.
  • Jag och Tuva ska prova på familjegympa på torsdag.
  • Jag har väldens goaste jobbar kompisar.
  • En av mina fina arbetskamrater böt pass med mig på onsdag så jag kan gå på vv möte. Tack fina!
Det va min måndagslista för denna vecka. Gör en lista du med och länka till Jennyn.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar