lördag 9 april 2011

Grillning!





Idag har vi grillat för första gången i år. Svärmor och svärfar bjöd på grillat och potatisgratäng, riktigt gott kan jag lova. Vilket lyx, jobba hela dagen och sen sätta sig vis ett dukat bord. Tack rara ni!

Barnen har varit ute och busat hela dagen hemma hos dem, byggt koja, varit med när dom röjt träd. Så nu har jag tre trötta barn bredvid mig i soffan. Enya är fortfarande skruttig, hon sover dåligt om nätterna och det  resulterar i att mamma och pappa också är väldigt trötta. Så nu blir det familjemys i soffan framför Körslaget.
Hoppas ni har en härlig lördag!
Kram Johanna

3 kommentarer:

  1. Gud vad härligt med grillning :) ett säkert tecken på att vi trots allt går mot varmare tider, hihi!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej, vilken fin blogg du har. Du jobbar med min mamma (Ingegerd). Vi pratade om blogg-galan och hon nämnde att en på hennes jobb ska gå så hittade jag din blogg.

    Med vänlig hälsning Sarah www.livetpaon.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Ska inte gå på galan, men hoppas kunna gå om det blir fler gånger. Hoppas ni får en bra kväll. Kikar nog in på din blogg igen. Ha det så bra så länge.

    SvaraRadera