torsdag 28 april 2011

Torsdag och ledig dag....

Idag har vi haft en härlig dag ute i fina vädret med goa tjejer och deras barn. Riktigt trevligt att bara vara utan alla måsten.

Enya är frisk nu så imorgon blir det dagis för henne och jobb för mamman. Skönt att komma tillbaka till jobbet, känns som att det va länge sen jag va där :) Först ledig helg och sen vab. Nu håller vi tummarna för att vi håller oss friska.

Nu på kvällen har jag varit ute på promenad med min fina vän/kusin K. Jag är så glad och tacksam att jag har henne för hon e så go :) Kondisen har blivit bättre så det märks att simningen givit resultat. Så härligt att märka/känna resultat. Det har blivit lite dåligt med träning nu under påsken, men i morgon ska jag ta mig iväg och simma igen. Trodde aldrig jag skulle säga det här men det är riktigt skönt/kul att komma iväg och simma. Enda nackdelen är ju att man måste ha baddräkt och va iförd den bland andra människor. Jag tycker att det är
fruktansvärt jobbigt, men man måste ju tänja lite på gränserna ibland. Det blir förhoppningsvis bättre med tiden :)

Nu är det dags för BB och sen sängen så jag orkar upp i morgon...God natt! Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar