måndag 4 april 2011

Måndagslistan!

Nu va det ett tag sen, men den här veckan tänkte jag skriva Jennyns måndagslista. Idag känner jag att jag behöver peppas lite extra och se det fina jag har. Det är lätt att bli blind ibland. Måndagslistan är ett sätt att peppa sig själv med alla fina saker man har  i sitt liv, stora som små. Ett jätte fin och bra sak som Jenny kommit på. Så skriv en lista ni med....
Idag måndag är jag glad för:

  • att jag har e go och glad familj, som jag älskar så.
  • att min fina goa vän A fått med mig och simma.
  • jag hade en jätte trevlig kväll med mina fina arbetskamrater förra veckan
  • Vi har haft en jätte mysig helg tillsammans hela familjen
  • att på torsdag får jag besök av en riktigt go vän som jag träffar allt för sällan. Längtar!
  • Enya lär sig massa nya ord hela tiden, hon är i en riktigt mysig period just nu.
  • att min älskade syster kommer på besök i veckan
  • vi ska på fest om två veckor, snälla svärmor ska vara barnvakt. Tack!
  • Jag har beställt klänning till mammabloggalan, hoppas bara den är lika fin i verkligheten som på bild.
Det va min måndagslista! Hoppas ni har haft en fantastisk Måndag!!
Kram Johanna

1 kommentar: