tisdag 8 februari 2011

Fikabesök....

Idag har jag hunnit med städa, fikabesök med fina K och bebis, laga middagen...oj, vad jag har varit effektiv ;)

Jag har varit så trött och deppig här ett tag, inte orkat, inte riktigt velat göra saker. Men jag känner att nu är jag back on track...vilket är så skönt Jag behövde nog bara ladda med lite possitiv energi från mina underbara vänner. Tack för att ni finns!! Jag är så otroligt glad att jag har mina fina vänner. Vissa pratar jag med nästan varje dag och andra mer sällan, men oavsett hur ofta vi pratar så betyder de så otroligt mycket för mig. Och jag hoppas att dom vet om hur speciella dom är.

Nu ska jag ta och packa väskan, för snart väntar jobbet. Ha en fantastisk dag, passa på och njut av solen ;)
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar