måndag 7 februari 2011

Måndag = måndagslistan

Måndag igen, dagen har tillbringats på jobbet. Är trött efter helgens bravader;) Jag är inte van att gå ut och absolut inte två dagar i rad. Det tar på kroppen och knoppen...;) Men jäklar så kul jag haft. Jag har verkligen laddat batterierna med massa possitiv energi denna helg. Och jag får skylla på att ibland behövs det.

Jag tänkte göra som många andra måndagar skriva jennyns måndagslista.

Idag måndag är jag Glad för att:

  • jag har min fina familj, som jag älskar så mkt. Ni är mitt allt!
  • Jag har haft en super rolig helg tillsammans med fina vänner och bekanta.
  • vi har säsongsplats på Rullsand, vårt lilla paradis. Åh, vad jag längtar nu ;)
  • jag har så många fina arbetskamrater....
  • min älskade syster kommer på Fredag...åh det är vi så glada över hela familjen.
  • barnen är friska
  • Jag är ledig i helgen

Ja, det blev en liten lista den här veckan med....

Nej, nu ska jag ta mig en promenad...

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar