fredag 11 februari 2011

Finaste syster!

Finaste syster, min bäste vän har varit på besök idag. Det va så länge sen, sedan sist. Så det va så härligt att ha henne hemma, om så för en stund. Hon stannade och åt middag och så fick vi chansen att gratulera henne i efterskott. Det bjöds på kassler, ris och råkostsallad. Och eftersom det är fredag så lyxade vi till det med efterrätt.



Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har Madde och för att just hon är min syster och vän. Hon är alltid så go och glad. Alltid skojfrisk och på gång. Hon är min allra bästa vän som jag delat mycket glädje och tyvärr sorg med. Hon finns alltid där, hon lyssnar och förstår. Jag älskar dig systeryster!!!
Tänk, när vi va i tonåren så bråkade vi alltid, Jag tyckte att hon va jätte jobbig, hon skulle alltid härmas. Klippte jag mig, så klippte hon sig. Va jag än gjorde så gjorde hon likadant, tyckte jag ;) Men sen när vi väntade Kasper så växte vår vänskap och gjorde oss oskilljaktiga. Och allt det vi gått igenom under åren har nog fört oss närmre och närmre varandra.
Nej, nu väntar sängen! God natt!! Kram Johanna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar