tisdag 1 februari 2011

God morgon

Här hemma är det fortfarande sjukstuga, men de är på bättringsvägen....


Jag sitter och njuter av en latte och barnen ritar och skriver. Tuva tycker att det är väldigt intressant med bokstäver, så det ska skrivas allt från a-ö. Gullungen min;)


Förra veckan fick vi papper om inskrivning i skolan för Tuva. Hjälp, panik ska hon också börja skolan...Fy, tiden går aldeles för fort. Jag tycker inte det va länge sen hon va vår lilla bebis...


men det va det nog, för hon är ju stora tjejen nu...Det kommer bli så tomt här hemma om dagarna när hon också börjar skolan. då blir det bara jag och Enya hemma om dagarna. (när jag är ledig dvs.) Fy, jag som är van att alltid ha busfröna runt mig...men det e tur att Enya fortfarande är liten och kan vara hemma med mamma :)
Nej, nu börjar det bli dags att hoppa ur pyjamas byxorna...
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar