söndag 27 februari 2011

Möhippa...

Gårdagen tillbringades med ett gäng fina tjejer. Vi hade nämligen möhippa för en kär vän igår. Dagen startade tidigt och avslutades sent. Det blev en hel dag med bus, bowling och middag.



Vi stannade kvar på bowlan under kvällen för Dregen va där och spelade. Vi hade en riktigt roligt och trevlig kväll. Men jag måste nog säga att jag kommer nog inte gå ut där mer. Det va väldigt mycket smått som va väldigt fulla och grisiga. Jag kände mig väldigt gammal. Nästa gång för det bli ett lite "mognare" ställe ha ha Aldrig ett tecken på att man börjar bli gammal va ;)

Det va gårdagen det, dagen idag har spenderas tillsammans med vänner och barn. Korvgrillning och pulkaåkning stod på agendan. Riktigt mysigt, och så skönt väder ute.

Nu ska jag strax börja med middagen som idag blir lax, potatis och citronsås...och självklart sallad.

Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Tack Johanna för att du var med och gjorde min möhippa så bra. Jag är glad och stolt över att ha dig som vän:))


    jag håller med om bowlan, dessutom var servicen dålig tycker jag om man får vara gammal och gaggig...haha...kraaam

    SvaraRadera