torsdag 9 september 2010

Blommor

Mitt upp i städningen knackar det på dörren. Där står fina Kicki med blommor. Hon ville komma och gratta i efterskott. Vi har gjort upp att vi inte ska köpa något till varandra men ändå står hon där med blommor ;) En jätte fin bukett i vitt, jag bara älskar vita blommor. Jag blev så glad och rörd, TACK FINA DU!! Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har så fina vänner.
Senare idag kommer min familj och fikar. Älskade syster kommer, åh vad jag saknat henne. Från att ha träffats varje dag när hon bodde i Gimo till att bara träffas 2-3 gånger i månaden. Det är alldeles för lite, men vi jobbar så otroligt olika och hon jobbar alldeles för mycket. Så vi får väl helt enkelt ta vara på gångerna vi träffas :)
Nu ska jag börja förbereda lite inför middagen, idag blir det TACOS.
Kram Johanna

1 kommentar: