onsdag 22 september 2010

Buzzador!!

Jag är buzzador, och som buzzador får man erbjudanden om att prova nya produkter gratis. Dessa produkter får jag själv prova men sen ska jag också låta andra prova produkterna. Det jag behöver  göra är att efter varje avslutad kampanj lämna en rapport. Svara på frågor om hur det varit att buzza om produkten och om vad jag och de jag buzzat för tyckt om produkten. Svårare än så är det inte :)  Skulle du vara intresserad av att bli buzzador, maila mig på johanna_676_@hotmail.com så skickar jag en inbjudan till dig.


Denna gång ska jag "buzza"  Nya Pampers Active fit. Det ska bli intressant att se om blöjan håller det den lovar. Jag har inte provat den ordentligt på Enya än, men det jag kan säga än så länge är att den är bra. Blöjan är väldigt tunn och mjuk!! De gånger Enya har haft den på dagen så har den hållit tätt. Men vi ska prova den lite mer så berättar jag mer sen :)
Nej nu ska jag ta och mysa med "gubben" i soffan
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar